Blog
Global promotional technology manufacturer Flashbay celebrates 15th year online
Flashbay, et uafhængigt globalt salgsfremmende logoteknologiselskab, der betjener over 300.000 unikke kunder verden over, fejrer 15 år online. Fra den ydmyge begyndelse med opstart i London i begyndelsen af 2000-tallet er virksomheden vokset til et internationalt selskab med mere end 750 ansatte og kontorer på 4 kontinenter.
"Vi er taknemmelige for vores kunder, der giver os mulighed for at give dem de bedste salgsfremmende produkter i branchen", siger Phil Schlossstein, medstifter af Flashbay. "Vores virksomheds omdømme og track record er bygget på kundeloyalitet og langsigtede relationer, og vi takker dem for at bestille hos os og sætte deres tillid til vores produkter som et middel til at repræsentere deres værdifulde mærker".
Arbejdet med en bred vifte af kunder fra Fortune 100 virksomheder til offentlige myndigheder, velgørenhedsorganisationer, uddannelsesinstitutioner og nystartede virksomheder har virksomheden produkter, der passer til alle virksomheders og organisationers behov.
Flashbay stræber efter usædvanlig god kundeservice som hjørnestenen, der gør det muligt at levere den bedste købsoplevelse til kunderne. Medstifter James Roberts mener, at Flashbays vækst kan henføres til sine medarbejdere og produkter - "Vi har været i stand til at øge vores salg år efter år ved at tiltrække og fastholde talentfulde fagfolk rundt omkring i verden, fra Account managers til vores interne funktioner som produktdesign og operations division ". Kunder er enige med Flashbay og opretholder en gennemsnitlig Trustpilot-rating på 9,9 / 10.
Mens Flashbay oprindeligt fokuserede på at levere brugerdefinerede logobranded
USB-Sticks til B2B-markedet og blev verdensførende inden for denne sektor, har de i løbet af de seneste 12 måneder udvidet sin portefølje til at omfatte
Lyd- og
Strømprodukter, lige fra Bluetooth®-Hovedtelefoner og Højttalere til Powerbankes og andre opladere, som alle kan tilpasses til kundens nøjagtige specifikationer.
"Vores produktportefølje har aldrig været stærkere, og vi er klar og i stand til at tage virksomheden til det næste niveau ved at cementere os selv som den ledende teknologiudbyder til virksomheder og organisationer af alle typer og størrelser", siger Steve Webster, CEO .
I de seneste år har Flashbay udvidet geografisk, videreudviklet sine distributionsnet og gjort store fremskridt i Asien og Stillehavsområdet. De opererer i øjeblikket på 5 hovedmarkeder: Europa, Nordamerika, Australasien, Sydafrika og Japan.
Selskabets eneste fokus er fortsat vækst gennem produktinnovation og operationel excellence og bygge videre på det mærke, som købere har tillid til, og konkurrenter kæmper for at efterligne.
"Succesen for det første årti blev bygget på en enkelt produkt klasse. De næste 15 år vil være et stærkere bygget fundament af vores bredere salgsfremmende teknologi portefølje ", konkluderer Ieuan Williams, COO.