Blog
Hvorfor får salgsfremmende varer kunderne til at føle sig værdsat?
Reklameartikler og firmagaver er en billig og effektiv måde at få potentiaelle, nye og langsigtede kunder til at føle sig værdsat på, samtidig med at det øger brand awareness og perception. Hos Flashbay tilbyder vi en række højkvalitets salgsfremmende produkter, der passer til alle arrangementer, behov og krav inden for 5 arbejdsdage.
Nedenfor er nogle kreative ideer om, hvordan du kan inkludere brandede salgsfremmende elementer i din markedsføringsaktivitet.
Forbedret kundeoplevelse i butikken
Promotionelle gaver såsom USB
USB nøgler med logo ved f.eks. kassen eller butikindgangen kan forbedre "wow" -faktoren ved at takke kunderne for at handle i din butik og efterlade dem med en mindeværdig oplevelse.
Jubilæum, fødselsdage og begivenheder
En god måde at informere kunder omkring produktlanceringer. Gaver som vores
Power Banks med logo er kompakte og nemme at sende til dine kunder. Det faktum at du huskede din kunde på deres særlige dag gør hele forskellen.
Fornyelse / prøve abonnementsperiode
En promotionel gave kan lokke medlemmerne i slutningen af et abonnement eller prøveperiode for at forny deres medlemskab.
Din hjemmeside
Online popup-annoncer, der indeholder gratis gaver eller rabatter på de næste køb, vil sandsynligvis øge indholdet i indkøbskurven og sandsynligheden for at købe igen.
Lavsæson
Tilbydning af gaver såsom
Fidget Spinners med logo i den roligere forretningsperiode er en smart mpde at minde dine kunder om dine tjenester og sørge for at de tænker på dig når sæsonen rammer op igen.
Medarbejder-kunde relationer
At give dine medarbejder mulighed for at tildele en gave til deres mest fremtrædende kunder vil udvikle større relationer og medføre højere retentionskurser.
Udstillinger
Firmagaver er en stærk indledende hilsen til nye perspektiver og kan differentiere dig selv fra konkurrenter. Gaver som vores Audio produkter med logo kan overtale folk til at stoppe ved din stand og øge chancerne for nye relationer, mailingliste tilmeldinger og klient interaktion.